Triflow
Wprowadzenie na rynek i rozwinięcie potencjału nowej marki usług B2B
Klient
Triflow
Triflow
Aby móc rozwijać i zarządzać marką, konieczne jest poznanie i zrozumienie jej genezy, zdefiniowanie esencji i pozycjonowania. Następnie możemy przystąpić do tworzenia jej zasobów, w tym najważniejszych: brandingu oraz strony internetowej. Punktem wyjścia było stworzenie strategii marki, która uporządkuje jej uniwersum, określi najważniejsze atrybuty i nada konkretną formę idei przyświecającej działalności Triflow – możliwości realizowania dużych i kompleksowych projektów komercyjnych w obrębie niewielkiego zespołu, stawiając na bliskie relacje z klientami. Znając zamysł biznesowy, mogliśmy przystąpić do kompleksowego procesu poukładania i budowy nowej marki. Musieliśmy uważać, aby główna idea stojąca za Triflow zachowała wiarygodność i autentyczność.
Mieliśmy bardzo wiele konkretnych wytycznych, ale żeby móc zbudować silną i wyrazistą markę, musieliśmy pochylić się na każdym aspektem związanym z jej działalnością oraz specyfiką i potencjałem rynku. Z założycielami Triflow odbyliśmy serię warsztatów, które pozwoliły nam na określenie kluczowych elementów niezbędnych do zbudowania pozycjonowania, jak też poznania problemów, oczekiwań i potrzeb grupy docelowej pod kątem stworzenia strony www. Pracując bardzo blisko z klientem zebraliśmy i zestawiliśmy mnóstwo informacji, które zaowocowały stworzeniem strategii marki i określeniem kierunku dla dalszych prac brandingowych.
Mieliśmy bardzo wiele konkretnych wytycznych, ale żeby móc zbudować silną i wyrazistą markę, musieliśmy pochylić się na każdym aspektem związanym z jej działalnością oraz specyfiką i potencjałem rynku. Z założycielami Triflow odbyliśmy serię warsztatów, które pozwoliły nam na określenie kluczowych elementów niezbędnych do zbudowania pozycjonowania, jak też poznania problemów, oczekiwań i potrzeb grupy docelowej pod kątem stworzenia strony www. Pracując bardzo blisko z klientem zebraliśmy i zestawiliśmy mnóstwo informacji, które zaowocowały stworzeniem strategii marki i określeniem kierunku dla dalszych prac brandingowych.
Uzyskaliśmy estetykę bardzo inżynieryjną, od której bije wrażenie solidności, uporządkowania, dopasowania – to cechy, którymi można śmiało opisać Triflow. Wykorzystanie odpowiednio nasyconego koloru żółtego bardzo mocno kojarzy się z magazynami. W tym odcieniu jest to świeży kolor branży budowniczej. Branding buduje doświadczenie marki spójne ze strategią.
Uzyskaliśmy estetykę bardzo inżynierInnowacja to coś, co przyświecało Triflow nie tylko na poziomie kwestii operacyjnych i kultury organizacji swojego biznesu. W XXI wieku musiała ona także znaleźć swoje odzwierciedlenie w obszarze UX/UI na stronie internetowej, aby klienci już od pierwszego kontaktu czuli, że są w dobrych rękach ekspertów. Wszak budowanie i dbałość o relację leży u fundamentów marki.yjną, od której bije wrażenie solidności, uporządkowania, dopasowania – to cechy, którymi można śmiało opisać Triflow. Wykorzystanie odpowiednio nasyconego koloru żółtego bardzo mocno kojarzy się z magazynami. W tym odcieniu jest to świeży kolor branży budowniczej. Branding buduje doświadczenie marki spójne ze strategią.
Przemyślana architektura strony oraz zastosowane rozwiązania odpowiadają na potrzeby i oczekiwania klientów, które zmapowaliśmy na warsztatach dzięki Customer Journey Map. Zgodnie z najlepszymi trendami i praktykami, stworzyliśmy funkcjonalną wyszukiwarkę powierzchni magazynowych według metrażu i opartą o geolokalizację. Każdy klient posiada także swoje konto i może zarządzać interesującymi go ofertami, które wkłada do koszyka. Następnie może wysłać zapytanie, aby otrzymać od Triflow ofertę spersonalizowaną. Jest to przykład doboru odpowiednich narzędzi back-endowych w służbie dbałości o relacje biznesowe dzięki stronie www.
Zespoły Funktional i Triflow miały przed sobą długie zmagania podczas wspólnej pracy projektowej, która wymagała wzajemnego zrozumienia i dialogu odnośnie wybieranych rozwiązań. Wiele pomysłów rodziło się w ramach wspólnych analiz i pracy koncepcyjnej. Mając dużo zadań na tapecie, dynamika komunikacji miewała różne wahania oraz zdarzały się sytuacje stresowe i niejasności, które jednak wyjaśnialiśmy na bieżąco. Problemem np. okazało się spięcie API z ogłoszeniami w serwisie OtoDom, gdyż nie zorientowaliśmy się w porę, że istnieją gotowe integracje, ale finalnie sam proces udał się prawidłowo. Mimo tego, że cały projekt był niezwykle wymagający, to dzięki pracy w systemie Agile i rozłożeniu go na konkretne mierzalne etapy udało się zachować kontrolę i zapewnić skuteczną realizację całego przedsięwzięcia.
Caldo w nowej odsłonie nie pozostawia wątpliwości, jakie wartości stoją za marką i co pozwala na realizację jej obietnicy. Nie mówi jedynie o bogatej ofercie produktów i klientocentrycznym wsparciu doradczym, ale dzięki storytellingowi pozwala na unikaDzięki sprawnie przeprowadzonemu procesowi budowy marki Triflow był w stanie wejść na rynek jako wyrazista i ukonstytuowana marka. W swojej kategorii ma wyróżniający się wizerunek, przejrzystą i czytelną komunikację oraz dopracowane zasoby, które pozwalają dbać o tożsamość, utrwalając konkurencyjne na rynku pozycjonowanie wśród niewielkich agencji nieruchomości.lne i ekscytującego doświadczenia marki poprzez wszystkie możliwe punkty styku z grupą docelową, co przekłada się na lojalizację klienta i zwiększenie wyników sprzedażowych.
Kontakt klientów z marką nie pozostawia złudzeń, że mamy do czynienia z ekspertami w swojej dziedzinie, którzy do każdego zlecenia podchodzą bardzo indywidualnie, na co nie mogą sobie pozwolić duże, sieciowe agencje. Buduje to doświadczenie opiekuńczej marki skoncentrowanej na potrzebach klienta. A to przyświecało założycielom Triflow od samego początku.
Projektujemy kompleksowe rozwiązania dla liderów rynku.
Przekonaj się, co możemy zrobić dla Ciebie!
Strona została zaprojektowana do przeglądania w trybie pionowym. Obróć swoje urządzenie.