Główną częścią naszej pracy było stworzenie koncepcji wizualnych i graficznych wyjaśniających OWU – Ogólne Warunki Ubezpieczenia – różnych planów ubezpieczeniowych oferowanych przez LINK4. OWU zawiera wysoce techniczne i szczegółowe informacje. Dokładnie przeanalizowaliśmy konkurencję i standardy branżowe, aby określić główne potrzeby klientów, najważniejsze elementy konieczne do podkreślenia i wybraliśmy kierunki, które wyróżniają markę na rynku. Świadomi, że grupy docelowe usług ubezpieczeniowych są bardzo zróżnicowane, skupiliśmy się na zaprojektowaniu przekazu, który będzie jasny i zrozumiały dla każdego kupującego ubezpieczenie. Zmaksymalizowaliśmy nasze starania, aby pomóc marce dotrzeć do jeszcze większej liczby osób i zwiększyć rozpoznawalność marki.
Przed stworzeniem koncepcji graficznej wszystkich planów OWU nasza współpraca rozpoczęła się, gdy poproszono nas o opracowanie key visuala dla OWU LINK4 Mama. Stworzyliśmy oryginalne ilustracje, symbole i styl wizualny. Po rozmowie z klientem i lepszym zrozumieniu jego intencji, a także rozważeniu potrzeb i zachowań grupy docelowej, przystąpiliśmy do konceptualizacji pomysłów.