kreatywna agencja reklamowa funktional - białe logo
kreatywna agencja reklamowa funktional - czarne logo

Espiro

Branding i strona WWW dla producenta wózków i fotelików dziecięcych

Klient

Baby Design Group

Zakres prac

Strategia komunikacji marki
Strona WWW – koncepcja
Projekt UX / UI i wdrożenie
System prezentacji produktów
Sesja zdjęciowa
Filmy instruktażowe

espiro.pl

Baby Design Group zajmuje się projektowaniem wózków, fotelików samochodowych dla dzieci, krzesełek do karmienia, kojców i łóżeczek. Firma działa od 2002 r. i nieustannie rozwija swoją ofertę o najwyższej jakości produkty, które gwarantują bezpieczeństwo najmłodszych, funkcjonalność i wygodę użytkowania.

Marce Espiro należącej do Baby Design Group od początku przyświeca misja zawarta w claimie: Designed to move. Wraz z pojawieniem się maluchów, mobilność rodziców nie powinna być niczym ograniczona, aby mogli pokazywać świat swoim pociechom. Poza tym – liczy się sam projekt wózka, który porusza i urzeka. Jakość i bezpieczeństwo w połączeniu z designem oraz przemyślanymi i łatwymi w obsłudze rozwiązaniami to DNA marki Espiro.

Wyzwanie

Nasz klient przyszedł do nas ze złożonym problemem dotyczącym marki Espiro. W jej środowisko wkradł się chaos, który przekładał się na brak rozpoznawalności i świadomości marki. Flagowy produkt, czyli wózek Next nie był kojarzony z Espiro, ale postrzegany jako osobna marka. Ponadto brak emocjonalnego przekazu w komunikacji sprawiał, że Espiro gubiło się wśród swojej konkurencji i nie budziło pożądanego odbioru wśród swojej grupy docelowej – wymagającej klasy średniej. Siła marki Espiro to przede wszystkim nowoczesny i funkcjonalny design wózków, który nie był należycie wyeksponowany na stronie internetowej, która sama w sobie także zostawiała wiele do życzenia. Ilość i nieprzejrzysty sposób prezentowanych na stronie treści sprawiała, że użytkownicy mieli problemy z nawigacją na stronie i ze znalezieniem interesujących ich informacji. System prezentacji produktów nie był intuicyjny i przyjazny dla rodziców zainteresowanych zakupem. Skutkowało to dosyć wysokim współczynnikiem odrzuceń.

Cały ten nieporządek w uniwersum marki Espiro wymagał od nas podjęcia przemyślanych działań na bazie naszej wewnętrznej misji “Brand Growth” dedykowanej dla dużych marek. Stanęliśmy przed wyzwaniem opracowania strategii komunikacji, która będzie fundamentem i podwaliną nowego brandingu. Odświeżenie i zbudowanie nowego wizerunku pozwoli wyróżnić się marce na konkurencyjnym i wymagającym rynku. Owocem naszych działań musiała być też nowa strona internetowa z architekturą informacji i zaprojektowanymi rozwiązaniami UX/UI, które pozwolą użytkownikowi łatwo zapoznać się z bogatą ofertą i dowiedzieć jak najwięcej o walorach i funkcjonalności każdego modelu wózka.

Strategia

Nasze prace zaczęliśmy od przygotowania strategii komunikacji dla marki. Postanowiliśmy szczegółowo przyjrzeć się jej odbiorcom i ich potrzebom, aby mieć pewność, że w najlepszy możliwy sposób przedstawimy misję i ofertę marki Espiro grupie docelowej. Podstawą strategii komunikacji jest poznanie, znalezienie i nazwanie najważniejszych czynników, które sprawią, że komunikacja marki stanie się rozpoznawalna, charakterystyczna i wyróżniająca się na tle innych. Należało uwzględnić wszystko to, co markę określa, charakteryzuje, tworzy i wyróżnia. Musieliśmy nadać przekazowi marki Espiro odpowiedni ton, który idealnie przemówi do konsumenta we wszystkich punktach kontaktu z marką.

Stylescape

Żywa, radosna i budząca ogrom pozytywnych skojarzeń kolorystyka ze stylową i nowoczesną typografią dobrze przemawia do grupy docelowej, która ceni sobie estetykę i wyrazisty styl. W takim klimacie przygotowana jest też sesja zdjęciowa, której lifestyle’owe elementy korelują z podejściem do aktywnego życia również w obliczu rodzicielstwa.

Sesja wizerunkowa

Wiemy, jak ważne dla młodych rodziców są wspólnie spędzone chwile. Spacer jest idealnym rozwiązaniem, aby aktywnie cieszyć się życiem. Te myśli przyświecały nam, kiedy przygotowywaliśmy sesję wizerunkową, która kipiała od kolorów i radości przedstawionych na niej osób. Zdjęcia zrealizowane zostały w zimie w studio, przy użyciu green screenu. Ich bohaterów umieściliśmy jednak w idealnie dla nich dobranym środowisku, który odpowiada energetycznemu i emocjonalnemu tonowi komunikacji marki.

Before
After

Sesja produktowa / 360°

Filmy instruktażowe

Strona WWW

Przeprowadziliśmy szczegółowym audyt funkcjonalności dotychczasowej strony. Sprawdzaliśmy, w jaki sposób użytkownicy poruszali się po niej i co było dla nich problematyczne. Dzięki temu mogliśmy zaprojektować rozwiązania UX/UI, które pozwalały w przyjazny sposób poruszać się wśród informacji na stronie. Żeby jak najlepiej przedstawić każdy z produktów, została przygotowana sesja zdjęciowa oraz system prezentacji najważniejszych cech i funkcji każdego z wózków, które klienci mogli lepiej poznać dzięki nakręconym przez nas filmom instruktażowym.

Rezultat

“Designed to move” to claim marki, który zobowiązuje. Nowoczesna marka oferująca produkty dla wymagającego klienta musi mówić językiem emocji. Energetyczny przekaz w połączeniu z wartościami marki takimi jak bliskość, otwartość i zaangażowanie powoduje, że Espiro dzięki naszym działaniom i strategicznemu brandingowi opowiada historię, która idealnie wpasowuje się w świat odbiorców marki. Widać to bardzo wyraźnie na nowej stronie internetowej. System prezentacji produktów wraz z filmami instruktażowymi pozwolił przedstawić pełną funkcjonalność i łatwość obsługi produktów marki w atrakcyjny i przystępny sposób. Dowodem na to jest spadek współczynnika odrzuceń do imponującego poziomu poniżej 6%.

-85%
bounce rate
5.49%
bounce rate obecnie
+7.74%
ilości odsłon
+17%
średni czas sesji
Chcesz z nami pracować?
Opowiedz nam o swojej marce i tym, czego potrzebujesz dla jej rozwoju.
Skontaktujemy się z Tobą i porozmawiamy o szczegółach.
Podobne projekty

Triflow

Wprowadzenie na rynek i rozwinięcie potencjału nowej marki usług B2B

Skłodowscy

Dogonić digitalowe zmiany! Nowoczesna strona www dla marki z tradycjami

Sinterit

Funkcjonalna strona www, która oddaje innowacyjny charakter marki

Prosperplast

Mniej znaczy więcej! Nowoczesna i minimalistyczna strona www, która przemawia do B2B i B2C

A czego potrzebuje Twoja marka?

Projektujemy kompleksowe rozwiązania dla liderów rynku.
Przekonaj się, co możemy zrobić dla Ciebie!

Strona została zaprojektowana do przeglądania w trybie pionowym. Obróć swoje urządzenie.

Nasza strona korzysta z plików cookies (ciasteczek). Jeśli nie wyrażasz na to zgody, zmień ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności. Klikając przycisk „Akceptuję” lub korzystając z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki akceptujesz korzystanie z plików cookies.

Akceptuję