CREATON
Perfekcyjna jakość to nasz żywioł! Katalog produktowy z ekspresyjnym motywem przewodnim, który doskonale oddaje charakter marki, będącej liderem na rynku pokryć dachowych
Klient
CREATON
CREATON
Wiedzieliśmy, że naszemu klientowi zależy, aby wnieść nową jakość w prezentację produktów. Jednocześnie projekt musiał uwzględniać istniejące materiały firmowe oraz wytyczne brand booka. Ważnym aspektem było również zachowanie wizerunku marki premium, która jest liderem na rynku pokryć dachowych i posiada najwyższej jakości asortyment. Charakter katalogu miał być zatem z jednej strony nowoczesny, świeży i innowacyjny, a z drugiej – prestiżowy, elegancki i monumentalny.
Tone of voice katalogu był kluczowym elementem projektu, ponieważ z jednej strony miał odzwierciedlać wizerunek marki premium, a z drugiej bazować na wypracowanych wcześniej archetypach Władcy i Mędrca. Przygotowaliśmy kilka koncepcji kreatywnych, które obrazowały potęgę i mądrość, czyli kluczowe cechy wskazanych wyżej archetypów marki. Każdy z pomysłów miał mocne odniesienie do natury, a także podkreślał walory surowców naturalnych, z których powstają dachówki.
Wygrał motyw żywiołów, który doskonale odzwierciedla ducha marki. Dlaczego? Tak jak potęga żywiołów formuje nasze otoczenie, tak CREATON od wielu lat kształtuje rynek nowoczesnych pokryć dachowych, stając się niekwestionowanym liderem w swojej branży. Siła i dynamizm żywiołów doskonale symbolizuje to, co CREATON reprezentuje od lat – innowacyjność, jakość i trwałość.
Projektując katalog, mieliśmy świadomość, że musimy znaleźć odpowiednią równowagę pomiędzy ekspresyjnymi obrazami żywiołów, które symbolizują siłę i trwałość dachówek, a statycznymi kartami produktowymi, prezentującymi szczegółowe informacje o produkcie. Zastosowaliśmy białą przestrzeń oraz minimalistyczne formy i elementy graficzne, które pozwalały skupić uwagę na produkcie, a jednocześnie świetnie kontrastowały z charakternym motywem przewodnim. Naszym celem było maksymalne wyeksponowanie dachówek i zaprezentowanie ich unikatowych właściwości.
Motyw żywiołów został również użyty do podkreślenia siły i długowieczności dachówek, które są odporne na działanie warunków atmosferycznych. Dachówki wykonane z surowców naturalnych są w stanie wytrzymać silne wiatry, deszcz, śnieg, a nawet grad. Są one również odporne na działanie promieni UV i nie ulegają odkształceniom wskutek zmian temperatury. Podkreśliliśmy kluczowe cechy dachówek (piękno, wytrzymałość, długowieczność) oraz fakt, że wynikają one z wyselekcjonowanych surowców naturalnych, które w połączeniu z nowoczesną technologią oraz wiedzą ekspertów tworzą funkcjonalne i bezpieczne rozwiązania.
Samo złożenie katalogu wymagało od nas skupienia i kreatywności. Jednym z największych problemów, z jakimi się zmierzyliśmy, była mnogość elementów, z jaką mieliśmy do czynienia. Dachówki, wykończenia, warianty kolorystyczne, akcesoria, różne kategorie – to wszystko sprawiło, że trudno było utrzymać przejrzystość katalogu. Musieliśmy znaleźć sposób na to, aby pomieścić wszystkie produkty, a jednocześnie zachować czytelność i prostotę całego układu. Testowaliśmy różne rozwiązania i dopiero po kilku próbach udało nam się stworzyć finalny katalog, który jest przejrzysty i łatwy w nawigacji.
Nowoczesny katalog produktowy pozwala na podniesienie prestiżu marki i wzmocnienie jej wizerunku jako eksperta i lidera w dziedzinie pokryć dachowych. Poprzez wykorzystanie oryginalnego motywu przewodniego, katalog wyróżnia się na tle konkurencji, przyciąga uwagę potencjalnych klientów i buduje silniejszą relację z obecnymi. Dzięki starannemu doborowi produktów katalog jest doskonałym narzędziem do przedstawienia nowości, uzupełnienia oferty i podkreślenia unikalnych cech produktów. Klienci mogą być na bieżąco z ofertą marki.
Poprzez wykorzystanie oryginalnego motywu przewodniego, katalog wyróżnia się na tle konkurencji i przyciąga uwagę potencjalnych klientów. Czytelnik ma również możliwość poznania kompleksowej oferty i zalet poszczególnych produktów. Katalog jest również bogaty w zdjęcia, które przedstawiają produkty bezpośrednio na dachu. Dzięki temu potencjalni klienci mogą zobaczyć, jak dachówki prezentują się w rzeczywistym środowisku, co pozwala na lepsze zrozumienie ich funkcjonalności i estetyki. Katalog staje się zatem nie tylko źródłem informacji, ale również inspiracją dla potencjalnych klientów.
Katalog produktowy to niezwykle skuteczne narzędzie marketingowe, które pozwala na dotarcie do szerszej grupy klientów, zwiększenie zainteresowania ofertą oraz zwiększenie sprzedaży. Czytelna i przejrzysta prezentacja produktów pozwala na szybkie i łatwe zapoznanie się z ofertą i pomaga w dokonaniu właściwego wyboru. Dzięki katalogowi produktowemu klienci mogą szybko i łatwo porównać różne modele dachówek i wybrać najlepszy dla swoich potrzeb.
Projektujemy kompleksowe rozwiązania dla liderów rynku.
Przekonaj się, co możemy zrobić dla Ciebie!
Strona została zaprojektowana do przeglądania w trybie pionowym. Obróć swoje urządzenie.