Chcesz wiedzieć, jak znaleźć najlepszą
wiedzę branżową w internecie?

Pobierz nasz darmowy raport i zobacz,
jak robią to eksperci.

raport

Pobierz darmowy raport
"Jak eksperci marketingu
konsumują treści branżowe?"

12

rodzajów analiz marketingowych

60

przepytanych doświadczonych respondentów

2

kody zniżkowe
od partnerów

Czego dowiesz się z naszego raportu?

aaa
1
jak być na bieżąco z trendami marketingowymi line
ico
2
kiedy, gdzie i po co najczęściej sięgają marketerzy line
ico
3
jak tworzyć przydatny i wartościowy content, z którego naprawdę będą korzystać eksperci line
ico
4
jak i gdzie znaleźć wiarygodną
i najcenniejszą wiedzę branżową line
ico
5
która platforma dystrybucji jest najlepsza dla Twojego contentu line
ico
6
jak kryzys gospodarczy wywołany koronawirusem wpłynie na branżę reklamową i komunikację marketingową line
ico
Mamy przyjemność podzielić się z Tobą wszystkim, czego udało nam się dowiedzieć na temat contentu dla marketerów.

Raport “Jak eksperci marketingu konsumują treści branżowe?” przygotowany przez Funktional przedstawia wyniki badania, jakie przeprowadziliśmy na próbie ponad 60 dyrektorów marketingu i właścicieli firm, marketing managerów, osób odpowiedzialnych za komunikację, marketing i reklamę. Zapytaliśmy ich o wszystko, co związane z pozyskiwaniem przez nich wiedzy branżowej w internecie.

Pobierz darmowy raport
"Jak eksperci marketingu konsumują treści branżowe?"

Nasi eksperci

Małgorzata Radkiewicz

Małgorzata Radkiewicz

Dyrektorka Marketingu
E-commerce Sferis.pl
Małgorzata Radkiewicz, z wykształcenia socjolożka, z zawodu od 2008 specjalistka w marketingu online i e-commerce. Pomagała wprowadzać w świat online i skalować biznesy w Polsce, Niemczech i Wielkiej Brytanii. Jej własna marka stylowych akcesoriów rowerowych zebrała szereg nagród, w tym dwukrotnie została odznaczona e-Gazelą Biznesu przez Puls Biznesu. Od 2018 dyrektorka marketingu E-commerce w Sferis.pl
Marcin Karolak

Marcin Karolak

Creative Strategist
w Funktional
Z branżą reklamy i marketingu związany od ponad 7 lat. Pracował w działach kreacji dużych krakowskich agencji, realizując projekty dla takich klientów jak m.in. Microsoft, Lenovo, Onet, Empik, PLL LOT, 4F, Marriott International. W swojej karierze zajmował się także obsługą, zarządzaniem i rozwojem kilku platform e-commerce. W Funktional od ponad dwóch lat odpowiada za strategię komunikacji marek, koncepcje kreatywne kampanii i wewnętrzne działania marketingowe agencji. Po godzinach zapalony miłośnik popkultury i pasjonat komiksów superbohaterskich, które w znaczący sposób przekładają się na jego nieskrępowaną wyobraźnię.
Magdalena Kurpios

Magdalena Kurpios

PR & Marketing Manager
w Funktional
Swoje doświadczenie zdobywała we wrocławskich agencjach PR & Social Media, pracując dla dużych i ambitnych marek, m.in. fischer, SanSwiss, Bondex, Robyg, PPG i Perlux. Od roku w Funktional pełni rolę Marketing & PR Managera, zajmując się strategią działań w Social Media dla klientów, strategią marki, jak i obsługą PR i mediową agencji. Według talentów Gallupa stawia przede wszystkim na osiągnięcia i naukę, co z łatwością wykorzystuje w codziennej pracy. Zakochana w swoich kotach rasy Russian Blue, literaturze faktu i historii mody.
Ewa Grzejszczyk

Ewa Grzejszczyk

Account Manager
w Funktional
Ma ponad 10-letnie doświadczenie w koordynowaniu projektów marketingowych. Pracowała dla wielu polskich i międzynarodowych marek, zarządzając projektami w zakresie BTL, przez digital i social media, planowanie kampanii PPC i performance marketingowych, zakładanie i zarządzanie platformami e-commerce, aż po koordynowanie spotkań oraz eventów biznesowych. Odpowiedzialność i poczucie decyzyjności są dla niej bardzo ważne. W ramach pasji uwielbia zdobywać wymagające szczyty górskie - wierzy, że wyzwania i ciężkie warunki sprawiają, że człowiek jest w stanie cały czas się rozwijać i budować silny charakter.
Anna Misiuda

Anna Misiuda

Creative Director & Partner
w Funktional
W branży od 16 lat, zaczynała od własnego studia projektowego YumiStudio. Doktorantka Wydziału Form Przemysłowych na Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, którą ukończyła z wyróżnieniem w 2008 roku. Do jej specjalności należy projektowanie User Experience, Brand Experience i Corporate Identity. Zespoły pod jej kierownictwem zdobyły nagrody i wyróżnienia m.in. w The Webby Awards, Mobile Trends Awards, Awwwards czy CSSDesign Awards. Wyznaje holistyczne podejście do realizacji projektów. W wolnych chwilach zgłębia psychologię.
Karolina Stanisławska

Karolina Stanisławska

Freelance Brand Strategist
Freelance Brand Strategist. Specjalizuje się w tworzeniu pozycjonowania oraz długofalowych strategii marek. W swojej pracy łączy metody warsztatowe, elementy Design Thinking oraz wiedzę psychologiczną związaną z uniwersalnymi ludzkimi potrzebami i napięciami. Każda strategia powstaje w interdyscyplinarnym zespole, dzięki bardzo bliskiej współpracy z klientem. Wcześniej: Strategy Planner i Strategy Manager w agencjach OS3 i H20. Pracowała z takimi klientami jak Orangina Schweppes, Żywiec Zdrój, Danone, Stock Polska, BZK, Ambra, Krosno, CCC czy Gino Rossi. Absolwentka psychologii i kulturoznawstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Szkoły Strategii Marki w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR.
Jakub Zięcina

Jakub Zięcina

Pattern Match
Marketer, od 5 lat związany z branżą IT. Kieruje się dewizą: ‘If You Can’t Measure It, You Can’t Improve It”. Specjalizuje się w B2B Digital Marketingu. Proces Lead Generation, Lejki czy Marketing Automation nie mają przed nim tajemnic. Obecnie Chief Marketing Officer w Pattern Match oraz konsultant. Prywatnie interesuje się nowymi technologiami oraz motoryzacją.
Robert Kozielski

Robert Kozielski

Questus
Dr hab. Robert Kozielski pracuje jako wykładowca na Uniwersytecie Łódzkim. Jest stypendystą Fundacji Fulbrighta (USA, Willamette University) oraz członkiem Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk. Uzyskał tytuł Chartered Marketer wydawany przez The Chartered Institute of Marketing w Londynie – największą i najstarszą na świecie instytucję szkoleniowo-konsultingową specjalizująca się w dziedzinie marketingu. Dyrektor Polsko-Amerykańskiego centrum Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Członek Rady Doradczej („Advisory Board”) Minot State University, USA.

O nas

Jesteśmy agencją strategiczno-brandingową z Krakowa. Projektujemy zapamiętywalne marki i doświadczenia cyfrowe, które napędzają rozwój firm i budują trwałe relacje z klientami.
Odwiedź naszą stronę

Pobierz darmowy raport
"Jak eksperci marketingu
konsumują treści branżowe?"

ekspert2