Blog
Budujemy i rozwijamy porywające marki. Nasza praca jest naszą pasją, więc chcemy opowiedzieć Ci więcej o strategii marki, designie, marketingu i biznesie. Daj się zaprosić do naszej galaktyki, w której dzielimy się wiedzą i doświadczeniem, opisujemy najświeższe trendy i inspirujemy do działania.
Filtruj posty
3 min czytania
Strona internetowa efektywnie i kreatywnie – checklista
Dobrze zaprojektowana strona internetowa to tylko jeden krok do tego, aby zachęcić klientów do skorzystania z Twoich produktów lub usług.
6 min czytania
Ho, ho, ho, czyli najlepsze kampanie świąteczne 2019
Kampanie świąteczne, do których już od wielu lat przyzwyczaiły nas marki, dawno przestały nakłaniać nas tylko do zakupów.
9 min czytania
Grupa Le Scandale
Grupa Le Scandale w ramach swojej działalności skupia wiele lokali gastronomicznych, których misją jest dostarczanie gościom kulinarnych przyjemności dzięki daniom z kuchni całego świata. Każdy z lokali ma swój indywidualny charakter, styl i profil działalności, ale jest częścią rozpoznawalnej i cenionej całości grupy Le Scandale.
7 min czytania
Galperin
Galperin to nowoczesna, niezależna usługa finansowa skierowana w szczególności do osób z generacji Z. Celem twórców aplikacji było zbudowanie alternatywy na rynku bankowym z całym wachlarzem usług dostępnych tylko w tradycyjnej bankowości.
6 min czytania
Sferis.pl
Sferis.pl to polska sieć sprzedaży i dystrybucji produktów elektroniki użytkowej. Niedawno, poszerzając swój asortyment, dołączyli do grona wiodących platform multibrandowych w kraju.
6 min czytania
Kubuś
Kubuś to lubiana w Polsce marka produktów naturalnych dla dzieci. Marce przyświeca najwyższa jakość definiowana przez Dziecięce Standardy. Ważnym elementem misji Kubusia jest także edukacja najmłodszych poprzez bezpieczną zabawę.
1 min czytania
Branding a identyfikacja wizualna – czym się różnią?
Branding i identyfikacja wizualna to pojęcia, które częstokroć stosuje się zamiennie. W wielu agencjach reklamowych stworzenie logotypu i systemu identyfikacji wizualnej uważa się za branding.
7 min czytania
Espiro
Baby Design Group zajmuje się projektowaniem wózków, fotelików samochodowych dla dzieci, krzesełek do karmienia, kojców i łóżeczek. Marce Espiro należącej do Baby Design Group od początku przyświeca misja zawarta w claimie: Designed to move.
5 min czytania
Czy wiesz, KIM JEST Twoja marka? – O archetypach w strategii komunikacji marki
Tworzenie nowej marki można porównać do kreowania postaci w grach typu RPG. Musimy ją nazwać, określić jej charakter, odpowiedzieć sobie na najważniejsze pytania: Kim jesteśmy?
3 min czytania
Jak powinien wyglądać prawidłowy brief?
Bez prawidłowo przygotowanego briefu szanse na udaną kampanię są naprawdę małe. Dlaczego? Cóż, jeśli nie powiesz, czego oczekujesz, to ciężko będzie Ci to dostać.
4 min czytania
Outsourcing teamu kreatywnego? To prostsze niż myślisz
Wykwalifikowany zespół złożony z wszechstronnie utalentowanych ekspertów może wnieść dużą wartość w rozwój twojego produktu i skutecznie odciążyć cię w pracy.
3 min czytania
7 sposobów na poprawienie zarządzania i planowania
Najtrudniej jest kupić czas - wiemy, że to fakt, ale mimo to wszyscy cierpimy z powodu jego braku. Jak wykorzystać każdą godzinę, aby być zadowolonym?
2 min czytania
Książki, które warto przeczytać – psychologia i marketing
Branża kreatywna rządzi się swoimi prawami. Jak mantrę powtarzamy wymogi o nieszablonowym myśleniu, trafnym diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów, ale i wiedzy o kluczowych zjawiskach z dziedzin psychologii czy socjologii.
3 min czytania
Strona internetowa efektywnie i kreatywnie – checklista
Dobrze zaprojektowana strona internetowa to tylko jeden krok do tego, aby zachęcić klientów do skorzystania z Twoich produktów lub usług.
6 min czytania
Ho, ho, ho, czyli najlepsze kampanie świąteczne 2019
Kampanie świąteczne, do których już od wielu lat przyzwyczaiły nas marki, dawno przestały nakłaniać nas tylko do zakupów.
7 min czytania
Galperin
Galperin to nowoczesna, niezależna usługa finansowa skierowana w szczególności do osób z generacji Z. Celem twórców aplikacji było zbudowanie alternatywy na rynku bankowym z całym wachlarzem usług dostępnych tylko w tradycyjnej bankowości.
6 min czytania
Sferis.pl
Sferis.pl to polska sieć sprzedaży i dystrybucji produktów elektroniki użytkowej. Niedawno, poszerzając swój asortyment, dołączyli do grona wiodących platform multibrandowych w kraju.
6 min czytania
Kubuś
Kubuś to lubiana w Polsce marka produktów naturalnych dla dzieci. Marce przyświeca najwyższa jakość definiowana przez Dziecięce Standardy. Ważnym elementem misji Kubusia jest także edukacja najmłodszych poprzez bezpieczną zabawę.
1 min czytania
Branding a identyfikacja wizualna – czym się różnią?
Branding i identyfikacja wizualna to pojęcia, które częstokroć stosuje się zamiennie. W wielu agencjach reklamowych stworzenie logotypu i systemu identyfikacji wizualnej uważa się za branding.
7 min czytania
Espiro
Baby Design Group zajmuje się projektowaniem wózków, fotelików samochodowych dla dzieci, krzesełek do karmienia, kojców i łóżeczek. Marce Espiro należącej do Baby Design Group od początku przyświeca misja zawarta w claimie: Designed to move.
5 min czytania
Czy wiesz, KIM JEST Twoja marka? – O archetypach w strategii komunikacji marki
Tworzenie nowej marki można porównać do kreowania postaci w grach typu RPG. Musimy ją nazwać, określić jej charakter, odpowiedzieć sobie na najważniejsze pytania: Kim jesteśmy?
3 min czytania
Jak powinien wyglądać prawidłowy brief?
Bez prawidłowo przygotowanego briefu szanse na udaną kampanię są naprawdę małe. Dlaczego? Cóż, jeśli nie powiesz, czego oczekujesz, to ciężko będzie Ci to dostać.
4 min czytania
Outsourcing teamu kreatywnego? To prostsze niż myślisz
Wykwalifikowany zespół złożony z wszechstronnie utalentowanych ekspertów może wnieść dużą wartość w rozwój twojego produktu i skutecznie odciążyć cię w pracy.
3 min czytania
7 sposobów na poprawienie zarządzania i planowania
Najtrudniej jest kupić czas - wiemy, że to fakt, ale mimo to wszyscy cierpimy z powodu jego braku. Jak wykorzystać każdą godzinę, aby być zadowolonym?
Szukasz efektywnych rozwiązań?
Tworzymy i rozwijamy marki, które przyciągają, budzą emocje i budują relacje z odbiorcami. Wszystkie nasze działania skupione są na realizacji Twoich celów biznesowych poprzez dostarczenie wartości, która przekłada się na mierzalne wyniki. Sprawdź, co możemy zrobić dla Twojej marki.
Strona została zaprojektowana do przeglądania w trybie pionowym. Obróć swoje urządzenie.