Blog
Budujemy i rozwijamy porywające marki. Nasza praca jest naszą pasją, więc chcemy opowiedzieć Ci więcej o strategii marki, designie, marketingu i biznesie. Daj się zaprosić do naszej galaktyki, w której dzielimy się wiedzą i doświadczeniem, opisujemy najświeższe trendy i inspirujemy do działania.
13/01/2021
3 min czytania
Tone of voice jest nieodłączną częścią strategii komunikacji marki. Definiuje w warstwie językowej sposób, w jaki chcemy, by była ona postrzegana przez odbiorców. Wyraża jej osobowość i podstawowe wartości poprzez określony i świadomy dobór słów, komunikatów. Tone of voice przy tym powinien być konsekwentny i autentyczny, bo nutę fałszu łatwo jest wychwycić.
Filtruj posty
5 min czytania
Strona B2B, która sprzedaje. Czy to w ogóle możliwe?
Sprzedaż B2B, z racji swojej specyfiki, wygląda zupełnie inaczej niż w przypadku firm B2C. Proces sprzedażowy trwa często tygodniami i wymaga zaangażowania osób po obu stronach. W wielu wypadkach nie da się też zamówić usługi bezpośrednio z poziomu strony www. Czy zatem możliwe jest stworzenie strony dla firmy B2B, która realnie przyczyni się do wzrostu sprzedaży? Zdecydowanie tak!
5 min czytania
Rola strategii contentowej w procesie projektowania strony internetowej B2B
Chyba każdy, kto miał do czynienia z marketingiem online słyszał już hasło Content is king. I faktycznie, prawie cały marketing online opiera się przede wszystkim na tworzeniu wartościowych treści, których głównym zadaniem jest przyciąganie użytkowników. Warto mieć to na względzie już na etapie projektowania strony internetowej dla firmy B2B. Odpowiednio przygotowana i zoptymalizowana strona pozwoli na wdrożenie skutecznej strategii contentowej, która w efekcie przełoży się na lepszą widoczność w Google.
4 min czytania
5 rzeczy, o których musisz pamiętać, projektując stronę www dla firmy B2B
Wiele firm B2B uważa, że strona internetowa to wszystko, czego tak naprawdę potrzebują, aby pozyskiwać nowych klientów, a tym samym rozwijać działalność. W związku, często gdy decydują się na stworzenie firmowej witryny, krótki termin realizacji i niska cena są dla nich najważniejsze. Niestety takie działanie potęguje prawdopodobieństwo, że projekt nie będzie uwzględniał najistotniejszych cech i funkcji, które firmowa strona powinna posiadać. Zanim jednak przejdziemy do ich omówienia, sprawdźmy, jakie są różnice w projektowaniu strony dla B2B a B2C.
5 min czytania
Redesign strony internetowej B2B. Jak zrobić to dobrze?
Jeszcze kilkanaście lat temu strony firm B2B były, mówiąc oględnie, mało ciekawe. Panowało przekonanie, że potencjalni klienci i tak skontaktują się z firmą, aby ustalić szczegóły współpracy. Wobec tego, strona ma spełniać przede wszystkim rolę wizytówki. Ma przekazywać same kluczowe informacje i dane kontaktowe. Tyle. Dzisiaj na takie myślenie nie ma już miejsca. Jednak nadal dużo stron www firm B2B pozostawia wiele do życzenia i echa tamtego, przedawnionego już, sposobu myślenia są nadal słyszalne. W takiej sytuacji konieczny jest profesjonalny redesign strony internetowej firmy B2B. Jak się za to zabrać i jakie kwestie wziąć pod uwagę?
2 min czytania
Jak wybrać firmę projektującą strony internetowe dla B2B?
Internet zmienił sposób, w jaki robimy zakupy, łączymy się, odkrywamy produkty i prowadzimy interesy. W rezultacie sposób wykonania, działanie i wygląd witryny Twojej firmy są ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Wybór agencji zajmującej się projektowaniem stron internetowych dla firm B2B powinien być starannie przemyślany. Chodzi przecież o zaprojektowanie najważniejszego punktu kontaktu klienta z Twoją marką. Na co zwrócić uwagę wybierając firmę, która projektuje strony internetowe B2B?
5 min czytania
Customer experience w e-commerce – jak zatroszczyć się o klienta?
Jeśli śledzisz naszego bloga, to wiesz już, że tajemnica sukcesu w e-commerce tkwi w odpowiadaniu na potrzeby klientów i spełnianiu ich oczekiwań. Więcej na ten temat znajdziesz w tym wpisie. Dzisiaj chcemy się skupić na jednym konkretnym elemencie, który ma realny wpływ na kondycję Twojego sklepu internetowego – CX, czyli Customer Experience.
4 min czytania
ToFu, MoFu i BoFu – dopasowanie contentu do lejka sprzedażowego
ToFu, MoFu i BoFu mają bezpośrednie przełożenie na skuteczność strategii marketingowej, pozyskania nowych leadów i finalnie - całej sprzedaży produktu. Co kryje się pod tymi skrótami?
3 min czytania
Zarządzanie kryzysowe a model biznesowy i strategia firmy B2C
Sytuacja, w jakiej znajdują się obecnie przedsiębiorcy, testuje ich kreatywność oraz zdolności strategiczne. Umiejętność zarządzania kryzysowego w firmie oraz plastyczność jej modelu biznesowego, zdają się być kluczowe w walce z niestabilną sytuacją. Jak zatem zabrać się za dopasowanie modelu Twojej firmy do aktualnych wymagań rynku?
4 min czytania
Jak założyć sklep internetowy?
Sklep internetowy wydaje się idealnym pomysłem na biznes – niskie koszty działalności, ogólnoświatowy zasięg oferty i sprawdzone metody promocji online, to niekwestionowane zalety branży e-commerce.
7 min czytania
Jak osiągnąć sukces w e-commerce?
Nastał czas dla firm zajmujących się handlem online, a kryzys wywołany koronawirusem tylko ten trend przyspieszył. Jednak jeszcze na długo przed tym, jak nastąpiło załamanie, branża ta była bardzo konkurencyjna.
11 min czytania
Link4
LINK4 jest pionierem i liderem ubezpieczeń direct w Polsce. Firma potrzebowała wsparcia kompleksowego - nie jednorazowo, a w sytuacjach wynikających z bieżących potrzeb. Nasza współpraca rozpoczęła się od stworzenia świeżego, kreatywnego Key Visuala dla OWU LINK4 Mama. Zadowolenie z przygotowanego przez nas projektu przerodziło się w stałą i kompleksową obsługę marki w zakresie zarówno materiałów BTL, jak i digital.
3 min czytania
Coby pióro lekkim było – narzędzia dla copywritera
Pewnie wiele osób czasem myśli, że copywriter musi tylko ruszyć szarymi komórkami, otworzyć wrota wyobraźni, a jedyne co mu potrzeba to przysłowiowe kartka i długopis.
3 min czytania
Tone Of Voice w budowaniu marki
Tone of voice jest nieodłączną częścią strategii komunikacji marki. Definiuje w warstwie językowej sposób, w jaki chcemy, by była ona postrzegana przez odbiorców. Wyraża jej osobowość i podstawowe wartości poprzez określony i świadomy dobór słów, komunikatów. Tone of voice przy tym powinien być konsekwentny i autentyczny, bo nutę fałszu łatwo jest wychwycić.
5 min czytania
Strona B2B, która sprzedaje. Czy to w ogóle możliwe?
Sprzedaż B2B, z racji swojej specyfiki, wygląda zupełnie inaczej niż w przypadku firm B2C. Proces sprzedażowy trwa często tygodniami i wymaga zaangażowania osób po obu stronach. W wielu wypadkach nie da się też zamówić usługi bezpośrednio z poziomu strony www. Czy zatem możliwe jest stworzenie strony dla firmy B2B, która realnie przyczyni się do wzrostu sprzedaży? Zdecydowanie tak!
5 min czytania
Rola strategii contentowej w procesie projektowania strony internetowej B2B
Chyba każdy, kto miał do czynienia z marketingiem online słyszał już hasło Content is king. I faktycznie, prawie cały marketing online opiera się przede wszystkim na tworzeniu wartościowych treści, których głównym zadaniem jest przyciąganie użytkowników. Warto mieć to na względzie już na etapie projektowania strony internetowej dla firmy B2B. Odpowiednio przygotowana i zoptymalizowana strona pozwoli na wdrożenie skutecznej strategii contentowej, która w efekcie przełoży się na lepszą widoczność w Google.
5 min czytania
Redesign strony internetowej B2B. Jak zrobić to dobrze?
Jeszcze kilkanaście lat temu strony firm B2B były, mówiąc oględnie, mało ciekawe. Panowało przekonanie, że potencjalni klienci i tak skontaktują się z firmą, aby ustalić szczegóły współpracy. Wobec tego, strona ma spełniać przede wszystkim rolę wizytówki. Ma przekazywać same kluczowe informacje i dane kontaktowe. Tyle. Dzisiaj na takie myślenie nie ma już miejsca. Jednak nadal dużo stron www firm B2B pozostawia wiele do życzenia i echa tamtego, przedawnionego już, sposobu myślenia są nadal słyszalne. W takiej sytuacji konieczny jest profesjonalny redesign strony internetowej firmy B2B. Jak się za to zabrać i jakie kwestie wziąć pod uwagę?
2 min czytania
Jak wybrać firmę projektującą strony internetowe dla B2B?
Internet zmienił sposób, w jaki robimy zakupy, łączymy się, odkrywamy produkty i prowadzimy interesy. W rezultacie sposób wykonania, działanie i wygląd witryny Twojej firmy są ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Wybór agencji zajmującej się projektowaniem stron internetowych dla firm B2B powinien być starannie przemyślany. Chodzi przecież o zaprojektowanie najważniejszego punktu kontaktu klienta z Twoją marką. Na co zwrócić uwagę wybierając firmę, która projektuje strony internetowe B2B?
5 min czytania
Customer experience w e-commerce – jak zatroszczyć się o klienta?
Jeśli śledzisz naszego bloga, to wiesz już, że tajemnica sukcesu w e-commerce tkwi w odpowiadaniu na potrzeby klientów i spełnianiu ich oczekiwań. Więcej na ten temat znajdziesz w tym wpisie. Dzisiaj chcemy się skupić na jednym konkretnym elemencie, który ma realny wpływ na kondycję Twojego sklepu internetowego – CX, czyli Customer Experience.
4 min czytania
ToFu, MoFu i BoFu – dopasowanie contentu do lejka sprzedażowego
ToFu, MoFu i BoFu mają bezpośrednie przełożenie na skuteczność strategii marketingowej, pozyskania nowych leadów i finalnie - całej sprzedaży produktu. Co kryje się pod tymi skrótami?
3 min czytania
Zarządzanie kryzysowe a model biznesowy i strategia firmy B2C
Sytuacja, w jakiej znajdują się obecnie przedsiębiorcy, testuje ich kreatywność oraz zdolności strategiczne. Umiejętność zarządzania kryzysowego w firmie oraz plastyczność jej modelu biznesowego, zdają się być kluczowe w walce z niestabilną sytuacją. Jak zatem zabrać się za dopasowanie modelu Twojej firmy do aktualnych wymagań rynku?
4 min czytania
Jak założyć sklep internetowy?
Sklep internetowy wydaje się idealnym pomysłem na biznes – niskie koszty działalności, ogólnoświatowy zasięg oferty i sprawdzone metody promocji online, to niekwestionowane zalety branży e-commerce.
7 min czytania
Jak osiągnąć sukces w e-commerce?
Nastał czas dla firm zajmujących się handlem online, a kryzys wywołany koronawirusem tylko ten trend przyspieszył. Jednak jeszcze na długo przed tym, jak nastąpiło załamanie, branża ta była bardzo konkurencyjna.
11 min czytania
Link4
LINK4 jest pionierem i liderem ubezpieczeń direct w Polsce. Firma potrzebowała wsparcia kompleksowego - nie jednorazowo, a w sytuacjach wynikających z bieżących potrzeb. Nasza współpraca rozpoczęła się od stworzenia świeżego, kreatywnego Key Visuala dla OWU LINK4 Mama. Zadowolenie z przygotowanego przez nas projektu przerodziło się w stałą i kompleksową obsługę marki w zakresie zarówno materiałów BTL, jak i digital.
3 min czytania
Coby pióro lekkim było – narzędzia dla copywritera
Pewnie wiele osób czasem myśli, że copywriter musi tylko ruszyć szarymi komórkami, otworzyć wrota wyobraźni, a jedyne co mu potrzeba to przysłowiowe kartka i długopis.
Szukasz efektywnych rozwiązań?
Tworzymy i rozwijamy marki, które przyciągają, budzą emocje i budują relacje z odbiorcami. Wszystkie nasze działania skupione są na realizacji Twoich celów biznesowych poprzez dostarczenie wartości, która przekłada się na mierzalne wyniki. Sprawdź, co możemy zrobić dla Twojej marki.
Strona została zaprojektowana do przeglądania w trybie pionowym. Obróć swoje urządzenie.